today is not my day.

Assalamualaikum!

today is not my day. agak2 korang leh guess x ape mnde aku nak merapu hari neh. uish. sekejap kita boleh tergelak gembira, sekejap juga kita bole bermuram durja. ohhh my day.

td jalan2 ng member. best. seronok.. beli apa yg dimahukan. *dont tiru2. ini membazir . siap mkn 4 slices kek secret recipes lg tuh! ehe.. tp, yg x seronoknya, bila bawak kereta, lepas tu kene hon. ohh. its not our culture. seriuosly, in Sarawak.. we dont have to HON2 each other. sebab hanya menyakitkan hati dan menjatuhkan motivasi driver freshie mcm aku neh. x ke geram tuhh? tolong la paham. Mmg r salah ak gak.. tp dah aku x nmpk keta kat belakang tu. cermin lak malap2 jer. sian, mesti aku wat member aku kt belakang and driver swift td tu cuak. 

semua bnde nak wat hal ng aku. mane x nye.. charger da kondem. da bape kali tukar da ni. haish. *ok, cik gee sgt beremosi sekarang. charger pun terkena skali. haha

lagi satu.. tmpt aku sewa keta tu sengal gk kdg2. haish. x mau la. da stop smpai sini..

sekarang ni, ak x fikir lain da. aku nak upah driver je nnti kalo aku kaya raya. uhu. xyah nak bingung2. 

ok, sekian..

p/s kesihatan: kalau rasa hati x tenang dan marah2 mcm cik gee sekarang, sila la baca Surah Al-Insyirah utk memohon ketenangan. 

Wassalam.  


No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)