u Noe what?

erm.. saLam semuanya.. sungguh bosan di petang 8hb nOv ne.. paHal bosan gilak3 tOk.. ya allah.. study x juak gne2.. hehe.. mcmne mOk mbak sijil dekan tOk mak bapak aku tOk..handphOne pun snyi sepi jak.. hm.. suda babe.. bOh dikenang.. haha.. bg sapa yg tahu bgus La... :)

haha.. tOk pic anak buah ku yg pling curl rambutnya.. agak kelaka banyak biLa diLihat rambutnya.. hahahah.. p nya tOk bijak.. hehe.. suka nang kOsmos n UI.. hehe.. mcm2 jak oee.. namanya mohd haziq azhari.. hehe.. anak kakak.. sungguh bijak. hehe.. p kuat alu majuk..








tok..stifa'akila n Qistina.. hehe.. anak buak ku juak.. bnyk alu jak anak buah.. btw.. ari tok aku pat anak buah baru juak.. hehe.. anak laki.. p x tauk gk nama.. bole la comel.. kakak ada send pic tek.. hehe.. bnyk gk.. p xpat la upload semua nak.. 




tOk.. aku ngan ayah tercinta.. aku sayang ayahku.. em.. cops.. dont be sentimental k.. heeee.. :) tok kmk owg kat PUTRAJAYA.. lpas result STPM diumumkan.. aku pegila ipOh ngan ayahku.. mOk jumpa abang n mak ku kat cya.. hehe.. jaLan3... best.. aku sayang giLak3. ngan nya. "ayahku" keh.. hehe.. nya nang bait.. luv u pa.. 

aku rindu ngan cdak.. erm.. :(... even tyme aku meronggeng bLog tok dha x lamak gk mok blit semester break. agak sedih juak bila terkenang aku da mOlah salah ngn daknya.. hehe. dr ujong sebelah kiri ya kakak ipar ku.. sis jue..n her son..Rayyan Danish.. hehe.. pasya aku n syifa akilaa... hehee... lupak nak mdh.. nya pon ikot g ipoh.. herm.. n my beloved mOmmmm.. i love u so much.. erm.. more tahan anything.. terima kasih sebb jaga aku mcm anak sendiri.. hm.. makk.. i really miss you.. n my beloved pa... i hOpe i can be ur greatest daughter in the world that u ever have. hehe.. i wish that.. :) muahhhhhhhhh my family...

kLa... see in the next pOst.. :) i hope.. even bahasa bercampur aduk.. mun faham bgusla.. hehe.. mun paham bisai.. :)

No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)