midnight story..

saLam semuanya.. eehe.. mata mengantuk.. p saja jak meronggeng di blog ku sayang.. hehe.. ari tOk dah jumaat dah.. da juak kwn2 ku nOk mmg blit sok.. xpa.. aku rest lOk kat ctOk.. :)

aku harap.. bila aku dah di rumah tOk.. aku jd budak baik.. :) x mok la molah benda nOk mOlah mak sedih.. bena x kwn2? jaga tokrang, aku dh merapu dah tOk..

saja.. membuang masa .. hehe. sOk nak bgun awal.. da plan penting.. haha.. :)sabtu aku blit dha. wa..

aku sa la nak. pastOk, bila start sem yg seterusnya, aku sa aku jarang blit la.. p tgOk keadaan.. haha.. bukan pa.. aku ingat pesan kazen ku.. sementara cuti tOk. blit.. jenguk family.. mun dah keja lak.. susah.. melainkan kita nang serumah ngn  nya.. so, yala molah ku sa nak bLit jak2.. ya utama la.. mun sebab len ya, adala.. p xla perlu diutarakan kat ct0k.. :)

ari marek la.. 11 nOv, aku x menyangka aku menerima berita kematian seseorang.. even aku x rapat ngn nya,
p aku sa cm aku knl dekat ngn nya.. aku juz tauk nOk nya ya mmg kazen, juz x rapat.. mOk dijadikan teladan.. nya tOk mok kwen dalam masa yang terdekat tOk.. daLam cuti tOk la.. p malangnya, cinta daknya x kesampaian.. cian nak.. allah maha besar.. x penah menyangka pun.. erm.. al- fatihah utk nya k..

lepas jak aku dgr berita ya nak.. aku cam asa aku pun terbayang n terasa cam kalau la aku kat tempatnya nak.. ya allah.. aku x mintak mcmya .. aku x cukup lgi tOk bekalan.. masalahnya kinek.. ya allah.. aku tOk.. hm..

ya allah.. berikanlah hambamu ini petunjuk ke arah kebenaran.. 
amin ya rabbalalamin~ 

No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)