saya datang :)

 


Assalamualaikum n haii -.-

Uhhh.. lame rasenye x berporet2 di sinih… wah33.. bloggg sayangg~ ~ miss u lOtt J

Wah.. aku bz sgt2 bz. Sampai rse mcm 24 jam x cukup jer.. haha.. cewahh.. tipuuu je lebih!!
 

Btw.. sepanjang aku mendiamkan diri, aku sebenarnya mendapat byk pengalaman. Suka dan duka.. semua amat3 bermakna. J


Dlm hidup ni, kita mesti belajar sesuatu.. walau sedikit.. nak ke xnak.. kene jugak belajar.. n semuanya kene amek iktibar..kalo kite x belaja.. bile lg nak belajar.. kalo kite x belaja.. agaknya, nnti soon2 bole x kite hadapi something tu dgn tenang?? Wallahua’alam..

Hari tu, macam2 ade je kena wat.. bak kata sahabat aku sorg nih.. “kite dah mcm bekerja kat cni nie.. lalu aku pon menjawab, kalo semua ni adalah OT.. wahh. Mashukkk tuu. Aha..

Hidup ni ada suka n duka.. ada yg buat aku sedih.. n ade plak org yg buat aku gembira.. tengs memanyak..xper. perkara yg wat aku sedih.. itu ibtila’. Perkara yg buat aku gembira, itu juga ibtila’.. IBTILA’= ujian.. kite kat dunia nih.. semua yg kita hadapi adalah ujian.. x kiralah mende baik atau buruk.. terpulang kepada kita nak amek sbg positif O negatif.. kan3? Sapa stuju dgn sye, angkat tgn mcm saye >.<



Sekarang kat U aku tgh final. Kat UIA.. semua dah blik cuti2 mesia.. aku plak? OTW nih.. kiteorg tgh memerah otak nih.. so far.. ntah la.. 2 paper dah lepas skang.. 6 lg que menanti nak dijawab semoga berjaya kepada diri sendiri n diri orag len . hehe….. hope.. aku dapat ape yg aku nak!! Maybe teman2 ku ade yg taw ape yg aku nak!! Aaaa.. I aim U !! J

||||Dah3.. aku akan balik ke negeri tumpah darahku 9 mei ni.. n aku akan jumpe kwn2 ku yg sangat2 aku rindu d MIRI .. miriii.. here I come |||||

>not yet laa.. <

Ok.. im done.. maybe I akan menyempat2 update belog nih.. J ok??
 _-(+.+)-

   *komentar anda dihargai J


No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)