hari ini hari sabtu


Waa.. tadi kilat sabung-menyabung.. guruh berdentum2.. sedar wey dr tdur yang lena umpama tido mlm. Ahak.. letih lepas ko-k la katakan.. alkonon nyer la kan..
Best aaa.. aku join rekreasi UKM.. UKM taw.. not U lain. Aha.. agak aa.. ramai gk yg join.. sampai abg tu ckp.. ramai suda nih. Hehe. Nasib abg tu baik hati sbb bg join jerk an..name die abg AD n Abg yazid.
Td, ramai gak la.. budak2 ukm yg join kelab nih.. best.. outdoor kan.. something yg susah nak buat kalo manjeeee sgt.. tu la.. lu piki aa sendiri. Hehe
Td kteorg balaja sal pasang khemah..baca kompas.. wah.. laju je tgn aku type kan. Hehe.. konon nak jd penulis.. p x taw la bole ke tak. Haha.. angan2 suda.. at least, penulis blog pun jadi la kan.. alahamdulillah. Hahaha
Erm.. skang.. sy nak ckp sal ape plak ea?
Hm.. jom kite muhasabah sket nak?
Pas terbgn dr hujan td kan.. terpike aa.. mcmne ke bunyi tyme kiamat nnti.. tyme tu.. asa dah cuak tahap gaban.. sebb bunyi guruh kuat sangat2. Mcm ada bnda besar yg jatuh dr langit jer.. huhh… sgt erkesan.. agak aa..
Terpike gk.. mcmtuh ke keadaan kat palestin, kat mesir.. uu.. bygkan kalo aku kat tmpat dorg, agak dapat x aku nak tahan mental n fizikal aku. Ya allah.. allah sja yg dapat membantu..
Hrm.. byk pkir2 ni. Dah la mimpi pelik3. Takutnye.. tp.. masalahnya.. manusia ni x penah lepas dr melakukan dosa.. bukan nye kita ni maksum mcm Nabi junjungan kita.. s.a.w.
Allah tu maha besar.. apa yg kita buat kat dunia yg sementara ni.. hm.. ntahla.. kita akan dapat balik.. law buat jahat. Kite dpt balasan jahat.. kalau buat baik.. kita dapat balasan baik.. masyaallah.. allah tu amat pemurah n penyayang..
Tuhanku.. aku tidak layak untk syurgamu.. tetapi aku tidak pula sanggup menanggung siksa nerakamu.. dr itu kurniakanlah.. keampunan kepadaku.. ampunkanlah dosaku.. insyaallah.. amin ya rabbal alamin..




im the writer!!

No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)