bout feeling

kadang- kadang.. org tidak tahu apa yg kita rasakan.. kadang-kadang.. jika kita dalam kesedihan.. kita tidak dapat menzahirkan kesedihan kita melalui air muka.. kita tidak mahu org2 di sekeliling kita juga turut bersedih dengan kesedihan kita.hanya air mata yang menemani.  cukuplah kita sahaja yg merasainya, aku mnyesal. kerana terlalu lalai.. terlalu leka dengan persekitaran.. sehinggakan menyebabkan aku sendiri yang menanggungnya sendirian. mak ayah yg ku sayang.. anakmu ini tidak mahu memecah janji.. janji kenapa aku berada di perantauan..

seharusnya, aku menghargai kenapa aku berada di sini. aku berhati-hati.. aku harus ingat dan patuh kepada janji aku datang ke mari.aku sedih. adakah aku sedang diuji untuk menjadi seorang yang lebih dewasa.? ya allah.. bantu aku ya allah. hambamu x kuat. bglah aku petunjuk n kekuatan utk aku menghadapi semuanya. 




.anakmu memerlukanmu.

1 comment:

penyumbang idea :)