panduan remaja melakar cinta di hatinya (~-~)

~kompas cinta~


orang madah.. lelaki baik untuk perempuan yg baik.. lelaki yang kureng... utk perempuan yg kureng.. ~ ehk :P
n sebaliknya...

hadis ada mdh... orang yg sedang jatuh cinta,lebih cenderung untuk selalu mengingat dan menyebut nama org yg dicintainya! is it true? hm

apa yg ada lam hati aku.. aku mok kebahagian yg berkekaln.. insyaallah.. jika alllah mengizinkan aku utk mendapatkan ya...  alhamdulillah....

PERSOALANNYA??
allah kah yg dicintai...
manusiakah yg dicintai...
atau nafsu serakahkah yg dicintai...

tepuk dada tanya la iman.. jgn tanya selera.. ehm...
   kalo tanya aiman.. lg la...
mestila aiman jawap.. 
Aiman tak kesah. ehe


p/s: saya sayang dia.. tolong berikan saya petunjuk... amin...  

No comments:

Post a Comment

penyumbang idea :)